Маркос Мантзуранис, Атина

Pearl Home & Baby

Историята на бизнеса на Маркос започна през 1981 г. С качество и връзка на доверие с клиентите винаги в основата си, Pearl Home & Baby стана един от най-важните магазини в сектора на домашното бельо.

За Маркос не става въпрос само за продажба на нещо; той иска да предложи перфектното пазаруване на своите клиенти. Ето защо, през 2020 г., той реши да започне своето сътрудничество със Skroutz чрез Marketplace.

"От деня, в който се присъединихме към Skroutz Marketplace до днес, имаме 4,000 поръчки" , казва Маркос.

Но за Маркос, Skroutz Marketplace не донесе само повече продажби и по-голямо признание на неговия бизнес. Лесното управление на платформата, намалените разходи за доставка и процесите, управлявани от екипа на Skroutz му помогнаха невероятно в ежедневната работа на неговия магазин.

"Marketplace направи онлайн продажбата толкова удобна и лесна за всички нас, които не сме организирани е-магазини, нямаме големи логистични системи или десетки служители, а просто имаме физически магазин и искаме също да функционираме като е-магазин."

Маркос характерно казва, "Нов продукт, който получаваме, за да го качим на платформата на Skroutz, буквално ми отнема 10 секунди. Същият продукт, за да го качим на нашия собствен е-магазин, правилно, с всичките му характеристики, дори 2 часа не са достатъчни."

И също толкова бързо, той вече може да управлява ежедневните си поръчки.

"За да подготвя поръчка от Skroutz, не ми отнема повече от 3 минути. Приемам поръчката, отпечатвам ваучера си, тя заминава и оттам нататък съм безгрижен."

"Докато за да подготвя поръчките от нашия собствен електронен магазин, трябва да изпратя списък с поръчките, да изпратя подробни размери на пакетите, да изчакам куриерската компания да отговори, да изпратя разходи, да координирам за вземане и така нататък... Докато всичко е много по-лесно с Skroutz. И със сигурност, крайните разходи за управление и доставка са по-високи, ако го правите сами със собствения си електронен магазин."

Днес, Pearl Home & Baby продължава успешното си сътрудничество със Skroutz, докато Маркос реши да инсталира автоматичен пункт за получаване Skroutz Point извън своя магазин, за да улесни още повече своите клиенти и да увеличи потока на хора пред бизнеса си.